Alicia ställer sig upp numera!

Nu blir det att sänka hennes säng ett snäpp då hon lärt sig att ställa sig upp. I helgen så kom det, först drog hon sig upp mot en leksakslåda eller damsugaren och satte sig på knä en stund och sen tog hon nya tag och drog sig upp på fötterna. Väldigt ostadigt måste jag säga men det såg så gulligt ut haha!
Igår gjorde vi Alicias första pass också eftersom vi flyger nästa helg, ska bli så spännande och roligt att hälsa på alla släktingar.
 
När vi skulle äta middag idag skulle vi äta kyckling och ris med något färdig marinad och dipp, det står precis hur man ska göra i steg för steg. Det är Victor som lagar maten och såklart gör han fel iallafall -.- glömmer bort att marinera och lägger i kyckligen i stekpannan! Det var ju marinaden och dippen som var det speciella!  Jag gjorde om och fixade till så det blev jättegott ändå, men trött jag blir när det tillochmed står hur man ska göra..
 
Nu är Victor på träning och jag nattade Alicia vid halv 8 så nu är det tyst och lugnt förutom katten som mjauuar och vill ut, ska lägga mig på soffan och kolla en film och bara ta det lugnt. 
ofixad och allmänt risig&trött mamma men den bjuder jag på!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu