Övertrött bebbe

Sitter här med en envis liten bebis, hon brukar somna vid 19.30 - 20.30 men hon somnade vid 18 och sov en kvart, vilket hon inte brukar göra och det var inge bra! För nu har vi en övertrött bebis som blev pigg av hennes powernap. Hon vägrar somna och det värsta jag vet är att försöka få henne somna när hon inte är trött, det går ju inte & jag kan ju inte tvinga henne till att bli trött även fast hon somnar vid den här tiden varje dag annars. Så nu får hon sitta på golvet och leka lite med sina leksaker tills Victor kommer hem från sin träning. Han kommer hem 9 idag så det är inte så länge kvar och då kanske han kan lägga henne hihi. 
Ikväll ska vi och Alicias gudfar kolla på film och äta godis, även fast det bara är tisdag! Jaja mysigt iaf och till middag åt vi alla pannkakor med grädde och sylt. Alicia fick också smaka sin första pannkaka och hon verkade gilla det.
Nu ska jag leka lite med min övertrötta bebis och ge henne en flaska välling igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu