Alicia kan

Under september så har Alicia lärt sig en hel del nya saker, och jag blir lika stolt varje gång. Skriver det här i ett inlägg så jag ska komma ihåg exakt vad hur och när. Sen har jag 4 album som jag skriver och klistrar in bilder och roliga minnen i till Alicia som hon kan läsa när hon blir äldre. Där har jag samlat nästan allting från att hon föddes. Men jag har inte tid att skriva i den hela tiden, så skriver lite då och då på små lappar eller på bloggen, sen någon kväll ibland sätter jag mig ner och pysslar i dom. Så himla värt!
Iallafall så har hon lärt sig sitta stadigt nu, hon har badat i simbassäng för första gången, hon ställer sig i krypställning och i lördags kväll ålade hon sig frammåt för första gången och sedan dess har hon bara kommit längre och längre och nu ålar hon efter allt hon vill ha. Hon har börjat härma oss, försöker vinka och äter hur mycket mat som helst(av det hon tycker om, framförallt efterätten) Annars, torsk och potatis, spagetti&köttfärsås, kyckling med ris och currysås, mormors goda lyxa middagar.
Alicia är den snällaste bebisen någonsin, sover från 20-21 till 07-09 i sträck.
Hon är fortfarande en liten plutt på 63 cm och 6660 gram. Nästan ett kilo för lite för sin ålder, men det gör inget säger barnläkaren. Hon är så aktiv, sålänge hon mår bra o hon var liten när hon föddes. Dom säger att hon kommer ikapp med tiden och nu när hon börjar äta mer och mer riktiga mat så kommer den goooosiga bebishullen.

Försökte fånga bilder på när hon står i krypställning men självklart så la hon sig ner precis när kameran kom fram, jag har iaf filmat första "ålningarna"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu