Fint hemma nu

Storstädat sen halv 9 imorse med lite avbrott då och då för att mata Alicia, badat Alicia och lekt med henne och katten. Men Alicia sov 2 timmar på förmiddagen och nu sover hon igen ute i vagnen på baksidan. Jag har hunnit städat varenda rum, organisera om inne på toaletten och klädkammaren, damsugit och skurat alla golv! Nu vilar jag en stund sen blir det ta dag i skolan. Börjar en kurs på måndag och jag har fått inloggning och allt jag behöver så ska läsa igenom alla papper nu så jag vet vad som ska göras och förberedas. När Alicia vaknar ska vi nog gå till lekparken en stund. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu