Du är mitt allt

Jag älskar dig från månen och tillbaka tusen gånger om! Att få vara din mamma är magiskt! Det går inte att beskriva hur mycket du betyder för mig, du har förändrat mig, min vardag, mitt liv och min framtid. Vad gjorde jag innan du kom? Mitt riktiga liv började när just du kom till oss.Det finns ingenting jag inte skulle göra för dig min vackra dotter. Det är du och jag föralltid, du är min  lilla prinsessa och du har gjort mitt liv så mycket bättre. Du gör mig hel.
Dina leenden, dina små steg här i livet, den oändliga lyckan när du lärt dig något nytt..
Ja, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om dig.
Du är en så duktig bebis och så snäll hela tiden och alltid glad, charmar alla du ser.
Du håller på att lära dig säga mamma, pappa, där och titta! Du ställer dig upp och kan snart vinka, nästa lördag ska du få flyga flygplan för allra första gången. Att få göra allt det här med dig och få finnas för dig hela tiden är det bästa som finns. Att se dig växa upp och bli en underbar liten egen människa är den finaste gåvan vi fått.
mamma älskar dig Alicia


























Postat av: Mamma Wild ❤

vilket fint inlägg :}

2012-10-30 @ 09:12:44
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu