Alicias "rum"

Alicia har ännu inte fått något eget rum, men så här ser hennes hörna ut.
 
Idag har Alicia varit snorig och lite grinig hela dagen, min lilla plutt kanske får sin första riktiga förkylning nu! Eller så är det tänder på G. Fast tror inte det om jag ska vara ärlig, Victor fick inte tänder förens han va 11 månader! Jobbigt för henne att vara snorig och lite hostig, så hon har trivts bäst i mina armar hela dagen, men det gör absolut inget. Hon vill aldrig ligga och mysa mot mitt bröst annars så det var faktiskt lite gosigt att ha henne där hela kvällen innen hon somnade. Hoppas att förkylningen är kort för imorgon ska vi på babyrytmiken :)
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu