Rör mig inte! Mamma blir galen.

Varför det blev 2-3 likadana inlägg igår var min mobils fel, den hängde sig och startades om och jävlades rejält på tåget så jag trodde inte att det blev publicerat och skrev om några gånger;) Tog sisådär hela resan när man har en bebis med och en enormt jobbig grannpassagerare!

Jag och Alicia satt och lekte och åt och allt möjligt så ställer sig tre killar i 25-30 års åldern bredvid oss, visst får dom göra det. Sen busade han lite med Alicia som alla brukar göra med mitt charmtroll för hon är så pratglad och drar till sig mycket uppmärksamhet utav alla och överallt! Well fortfarande var detta okej, men sen gick det för långt!  Så fort Alicia kastade ner leksakerna tog han upp dom, trodde inte jag kunde det själv.. Sen dök han ner i vagnen, klappade henne o gullade med henne, han var utländsk och dom gillar att nypai kinderna väldigt mycket har jag märkt på små bebisar. Han kunde inte svenska heller så jag kunde inte säga till, och ville ändå inte göra det men gud vad jobbigt det var, varje station hoppades jag på att dom skulle gå av. Han tillochmed hjälpte mig öppna Alicias flaska när hon skulle äta, han trodde väll inte jag skulle klara det samtidigt som jag höll i henne, som om jag inte gjort det förut..det var jättesnällt men det blev jobbigt efter ett tag. Jag kunde inte slappna av och bara leka med Alicia utan att han skulle hjälpa mig med allt och när hon sedan höll på att somna i vagnen fortsatta han. Tillslut drog jag för sufletten på vagnen så hon kunde somna! Det där skulle vart ett perfekt tillfälle för Alicia att bära sin fina tröja. 
Jag & Alicia gillar när folk pratar med oss och vill vara snälla och trevliga, men inte när det går till överdrift.
 

Postat av: Daniel

Om dom inte pratade svenska så är sannolikheten rätt stor att dom inte kan läsa svenska heller. Tröjan hade haft liten effekt mao.

2012-09-25 @ 00:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu