Hem till pappa

Nu sitter vi på tåget hem igen, jag ska försöka äta en baguette jag köpte innan medans Alicia sitter snällt i vagnen.
Haha vad trodde jag, precis när jag skrev så ville hon komma upp. Nu får vi äta tillsammans. Victor är jättehemlighetsfull och har vart det hela helgen, jag får inte komma hem förenas ikväll egentligen.. Undra vad tusan han gör där hemma? Jag och Alicia, hennes mormor morfar morbror moster kusiner och franziska ska bli bjuden på restaurang ikväll av min mormor. Men åh vad jag längtar efter Victor & Alicia efter sin pappa!<3 Låt dagen gå fort.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu