9 februari

Hej allesammans! Konstigt att ni fortfarande kollar in min blogg när jag knappt uppdaterar. Känner mig jättetråkig på bloggfronten men har inte så mycket att skriva om just nu. Veckan har gått otroligt snabbt, fart runt på äventyr med Victor och fixat lite saker. I helgen var vi med henke, madde och christoffer alltid lika trevligt. Kollade på melodifestivalen! Vilken skillnad på bidragen från att när man var liten. Vart tog schlagern vägen?! haha sean banan lixom.. aja :)
Igår var vi hos barnmorskan, allt såg bra ut blodtryck på 120/80 och brukar ligga runt där eller 110/70. Järvärdet har legat på 136-139 hela graviditeten så det är superbra! Däremot så var sf måttet fortfarande detsamma så vi fick en tid tills imorgon 11.45 då vi ska kolla så att hon får den näring som hon ska. Säkert bara en liten bebis som lagt sig neråt, både jag och victor var små när vi föddes, 46 cm var han och jag 49 cm.
Huvudet var inte riktigt fixerat ännu så än är hon lite ruckbar och verkar trivas i magen väldigt bra. :)

Kom ut nu våran prinsessa, när du är redo är vi mer än redo! Mamma & Pappa längtar SÅÅ efter dig lilla grisen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu