Ensiffrigt!

9 dagar kvar, helt ofattbart att vi snart är i mål!
Termometern utanför fönstret visar 10 plusgrader just nu, solen skiner och snön smälter. Får riktiga vårvänslor och allt känns förjävligt bra just nu. Nu längtar man ännu mera till våren och sommaren. Ska snart gå och möta Victor och vi ska inhandla ingridienser och baka egna goda semlor idag perfekt till fettisdagen!
Jag ska också få med mig hem lite citron och ingefära, imorgon provar jag den magiska förlossningsdrycken! Får se om den funkar på mig, tror inte det men förlorar ingenting på att prova. Vill ha ut våran lilla bebis nu, och jag har ju inte haft någon endaste förvärk än så tycker jag behöver lite hjälp på traven ;) Färdknappen och trappor funkar inte på mig!


Drycken:
1,5 liter vatten
2 pressade citroner
2-4 msk honung eller lönnsirap
2 msk färskriven ingefära
2 tsk cayennepeppar
Blanda. Drick hälften. Har inget hänt efter ett dygn.. drick resten.
Undra om jag får i mig en och en halv liter av den här motbjudande drinken! återstår att se.


Förra sommaren, saknar att vara brunbränd och fräsh! Det här var kvällen innan jag fick plus på stickan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu