Fredag

Idag fyller min storebror år! Så vi har varit där och firat honom med god mat och tårta som jag och hans fru lagat och bakat under eftermiddagen. Trevligt var de, och nu är jag hemma och ska faktiskt gå och lägga mig snart är så himla trött! Bebisen tar all min energi värkar det som, trött hela tiden även om jag sover. Imorgon bitti ska jag mamma och Victor till norrviken och åka skridskor! Hoppas det är fint väder, vi ska ta med oss varm oboy med grädde, äggmackor och bullar, Mysigt ska de bli och kul att åka lite skridskor. Senare på kvällen hade jag planer på att träffa mina kära vänner johanna, jenni, och sofie som jag inte sett på allt för länge! Jo sofie men inte de andra. Men varje lördag brukar jag och älsklingen spendera tillsammans med Henke, Madde och Christoffer så vi får se hur det blir imorgon. Saknar mina tjejer så, annars får det bli massor av vårfika inom snar framtid!

Har inga nya bilder, så tråkigt.. måste bli bättre med min kamera men känner mig så ofräsh just nu. Sminkar mig inte, håret hänger och har utväxt, blek som jag venne vad och finnar har jag fått under graviditeten. Inte van att se ut så här, när lillan kommit blir det sola, köpa nytt smink, shoppa lite granna, lägga i en färgning i håret och bli människa igen haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu