Måndag 27 februari

Känner att det behövdes lite uppdatering nu, är nog världens sämsta bloggerska! Kanske inte riktigt min grej längre, men så roligt att iallafall ha någonting att blicka tillbaka i senare.
Helgen har varit lugn och skön, i fredags träffade jag johanna och sofie och åt tamarine och kollade på kläder, senare gick jag och älskling på bio i kista och såg this means war den var så bra! Vi köpte lite bebiskläder till lillan också från kappahl, finns så himla mycket fint! I lördags var vi faktiskt också på bio i kista med Henrik och Madde, gäller att passa på att gå på bio nu när vi kan;). Vi såg en gång i Phuket och den var också riktigt rolig!

Ingen bebis på långa vägar ännu, fast i fredags hade jag förvärkar? Eller något annat konstigt från morgon till kväll, haft så förut fast då gick de över om jag satta mig ner eller la mig och vila. Men i fredags gick det inte över utan värkte hela tiden och magen var sten hård hela tiden. Kändes inte som värkar, ingen aning faktiskt vad de kan varit. Tänkte ringa förlossningen och kolla men jag somnade istället och när jag vaknade var de borta med vinden.
Hoppas på en bebis på torsdag när hon är beräknad! Så snälla bebis var lite punktligt och kom då
Och imorgon kväll går jag in i "sängvila" haha! Ska inte göra något alls under dygnet 29 februari. Ska knappt röra mig från sängen, bara när jag ska äta eller gå på toaletten! För där ska de inte bli någon bebis! Inte på skottårs dagen inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu