13dagsafton

God kväll allesammans! Sitter i soffan och bloggar medans älskling spelar ps3, nördigare får man leta länge efter. Spelar flera flera timmar i sträck, får väl gå och lägga mig ensam inatt men innan ska jag avnjuta lite annans äpple och melon, mums mums.
Igår kväll var vi på bio i kista och såg In time, den var bra och spännande och sen åkte vi hem och sov tillsammans och idag är det 13dagsafton så närmaste familjen kom hem till oss och vi åt lite god mat. Måste också nämna att i tisdags kväll svalde jag hela min tungpiercing, staven och ena kulan. Inge kul alls! Rekomenderas inte, har vart orolig fram och tillbaka att den ska fasta någonstans påvägen eller skära upp tarmarna/magsäcken. Ringde sjukvårdsupplysningen igår, skulle åka in till akuten om jag fick ont och det har jag inte så får hoppas att den kommit ut nu och inte gjort någon skada.
Börjar räkna dagarna lite smått nu, 54 dagar kvar! tiden går fort fort fort kan inte förstå att snart har jag henne i mina armar. Nu ska jag gå och göra mitt kvällsfika, ha en fortsatt trevlig fredag!

Detta ser jag framför mig just nu, tråkigt tråkigt tråkigt, och bebis tycker också pappa är tråkig, hon sparkar för fullt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu