Full rulle

Har haft fullt upp de senaste dagarna, därmed inget bloggande. Inatt hade jag en helvetes natt igen, Precis som natten för en-två veckor sedan. Förstår inte hur man kan vakna och må så dåligt? Gick upp och drack lite vatten och sen blev det ännu värre, låg i sängen och hoppades att det skulle gå över och så somnade jag om efter en stund och vaknade och mådde bra! Konstigt..

Åkte till täby centrum imorse och köpte en skötväska till vagnen som snart ska packas, har redan börjat packa lite på den första väskan. Allting börjar bli klart och i sin ordning för bebisen, vi har inte satt upp sängen ännu eller skötbord och sånt, men allt finns och ska sättas upp i februari.

Snart kommer Victor till mig, han är på Santiagos dop nu och efter ska vi träffas. Inte sett honom sen i torsdags!!
Imorgon ska vi på visning av en lägenhet också, fast den är inte riktigt som jag vill ha den, för mycket som jag vill ändra på, men man kan ju alltid kolla! :)

Nu blir det lunch och sen klicka hem lite saker från internet, så skönt och stor utbud av allting och kul som tusan!


Vagnen och nya skötväskan, så nöjd med allting.

Och dinglisarna är helt underbara och gosiga, hon har en kanin skallra också från de märket och en snuttefilt därifrån ska hon också få!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu