Godmorgon

Godmorgon! Nu var det ett tag sen sist, som vanligt. Måste bli bättre på att uppdatera när jag har tid. Veckan har varit lugn, dagarna går riktigt snabbt. Var hos bm i måndags och allting såg bra ut. Lilltjejen ligger neråt nu igen och hjärtat slog i 121! Mycket för att vara henne sf måttet blev 31, så bara 1 cm från förra besöket men det är nog för att hon lagt sig neråt med huvudet.

I tisdags var jag i arninge och köpte troser och strumpor till mig själv, och en katt-dinglis till bebben att hänga på vagnen! Dinglisarna är så mysiga, finns i snutte, filt, tofflor, vagnleksak och mera. Måste köpa fler. Sen simmade jag och älskling i badhuset, vilken skillnad det var med magen. Kändes konstigt, nästan att jag sjönk!
Natten till onsdag var riktigt jobbig också, vaknade och kallsvettades och kunde knappt andas och mådde så illa. Inge kul alls, och en stor rädsla inför förlossningen är att jag ska må illa också. Smärta kan man stå ut med, jag vet att det kommer göra så jävla ont men att må illa också och känna att man knappt kan andas och som att hela magen ska vändas ut och in. Nej jag vill inte må illa under förlossningen och har läst flera st som mått illa och spytt av lustgasen, så är lite tveksam till den.

Fredag imorgon och ska träffa min bästavän Caroline! Bio eller tjejkväll har vi bestämt, vi har känt varandra sen jag var 1 år och vi bodde grannar och träffades dagligen under flera år. Vi har gjort det mesta tillsammans, skolan, utlandsresor, skidor, födelsedagar, fester, nyår, sommarlov. Nu har hon flyttat en bit bort och vi träffas inte så mycket längre pågrund av tid och andra saker. Så ska passa på nu för jag saknar henne verkligen, hon är även gudmor till lilla bebisen i magen.

Idag är det 6 veckor precis tills beräknat datum, helt otroligt! 42 dagar. +- 14 dagar. Jag och Victor har ju gissat på när hon ska komma. Han tror mellan 20-23 februari och jag tror 16,19 eller 23 februari. Ska bli spännande att se när hon vill titta ut, undrar så hur hon ser ur och hur hon kommer att vara som bebis. Läääängtar

Sista magbilden i vecka 34, imorgon går vi en i vecka 35


Postat av: Sandra, 17 år & 2 barns mamma

Mysmage! :)

sv: Jag tycker båda barnen är mest lik mig nu :)

Men Hampus var jättelik sin pappa när han föddes.

Tack :)

2012-01-20 @ 22:32:19
URL: http://enligtsandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu