Godmorgon

Hoppas alla haft en bra helg! :)
Det har jag haft och vaknade innan 7 idag och klev upp med mitt hjärta. Nästan 15 minus ute, nu kommer vintern iallafall som man "längtat" så efter.
Igår kväll var vi ute och åkte pulka faktiskt, så himla roligt var de men backen är jättehög och guppig så jag var jätteförsiktig så jag inte skulle ramla på magen. Fick en stooor längtan till att åka till fjällen eller alperna och åka skidor, har inte kunnit gjort det i år men nästa!

Idag tänker jag inte gå ut, har ont i magen och vet inte varför riktigt men det är lillen som bökar och sen är det riktigt kallt ute och det säger ju sig självt. Idag ska jag kolla vidare på lägenheter på hemnet och försöka hitta någon som passar oss. Visningen på lägenheten igår gick bra, fint område, jättestort förråd, nära till allt och så men jag gillar inte riktigt hur det var innuti. Rivit väggen mellan kök och hall så man kom in direkt i köket? Kändes lite konstigt och badrummet.. Jag nådde inte ens upp till spegeln :( Sen var köket inte i bästa skick och med en liten bebis, är det inte det lämpligaste att flytta in i en lägenhet där man vill börja göra om så mycket och fixa. Några tapeter och måla om och sånt får man ju räkna med, men känner inte för att börja riva och fixa om alla möjliga rum.
Längtar till våren och sommaren! Den här sommaren ska jag bara njuta, ingen skola, inget jobb! Bara ta det lugnt och göra roliga saker tillsammans med min familj och mina kompisar. Ta varje dag som den kommer och njuuuta ordentligt. SOl och BAD

Kanske konstigt med en bild på jordgubbar när jag skrivit om 15 minus och pulka men men! Man måste ha någonting att längta till



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu