Söndag

Har precis kommit hem från middag hos min storebror, och i bilen påväg hem fick jag goda besked på lägenhetsfronten som gjorde mig riktigt glad!

Kom hem sent igår efter att ha varit hos en kompis med Victor där vi haft lördagsmys. Imorse sov vi länge, eller Victor gjorde och jag låg och gosade med honom, så mysigt när han sover! Då är han tyst och bara ligger där och är snäll o myser tillbaka, man kan nästan göra vad som helst;). Vi provkörde vagnen i snön också, har kommit riktigt mycket nu och det gick hur bra som helst att köra den! Så nöjd med både vagnen och hjulen, dock så förstår vi inte hur regnskyddet ska sitta. Blir tokig, vi har försökt och vänt och vritt på den åt alla håll men den passar verkligen inte haha!

Bebis har fått för sig att bli riktigt stark nu, och sparkar riktigt hårt rakt ut i magen. Känns nästan som om foten ska gå igenom magen ibland och komma ut på våran sida haha! Lite ont och obehagligt ibland men oj så mysigt, kommer sakna bebismagen som tusan när den är borta

Inatt sover älsklingen hemma och jag har ingenting att göra, allting förlorar sin mening utan honom i närheten så det ända jag ska göra är att sakna honom o längta tills imorgon då vi ses igen. Ska äta lite godis också, känner mig riktigt fet just nu har ätit hur mycket som helst med godsaker idag men det får man väl göra när man är gravid? I mars blir det faktiskt intensiv träning och inge godis/läsk utan bara nyttigheter. Måste passa på nu alltså
söndagsmys



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu