Ett gott nytt år

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen, dagarna bara rusar förbi och jag hinner knappt med. Endast 57 ynka dagar tills vi har beräknad förlossning, om jag börjar bli nervös? Ohjaa!

Tyskland 22 december till 28 december, julafton & djurparken












Kom hem igen och slutade och började det nya året tillsammans med min underbara pojkvän, det här året blir vi 3. Lite av alla bilder från nyår som vi firade tillsammans med Henrik, Astrid, Husse, Wiggy, Henrik och Mathilda.





12 slaget, älskar dig mest mest mest






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu