älskade söta bebis

Alicia ville gå up alldeles för tidigt imorse, så jag gjorde en flaska och så fick hon äta i våran säng, hon brukar alltid somna om efter det. Men inte idag inte, hon satt upp och lekte i sängen. Jag var så trött och somnade, har aldrig hänt förut! När jag vaknar igen, har hon på något sett ålat eller tagit sig närmare mig och lagt sig med huvudet på min mage och somnat. Lilla hjärtat vad underbart det var att vakna med henne så tätt intill, blev helt lycklig och tårögt! Så söööt hon är, vad jag älskar dig min lilla plutt.
Vart lite oroad när jag vaknade, att jag hade somnat medans hon var vaken fortfarande.Men vi har massa kuddar och täcken runt hela sängen så hon kan omöjligt ramla ner. Och skulle hon blivit ledsen skulle jag vaknat, men just att hon lagt sig på min mage och somnat om var så mysigt och jag vakande med världens leende på läpparna och kramade och pussade på henne massor och bara gosade hela morgonen♥♥♥♥♥♥

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu