Ett halvt år!

Tänk att du redan är ett halvår! 6 månader sedan du öppna dina stora fina ögon för första gången och vi fick äntligen träffa dig. Du trivdes så bra i mammas mage att du stannade en hel vecka till, gjorde oss galna och fick oss att längta ännu mera. Om lika länge fyller du ett år! Jag älskar dig mer och mer för varje dag och att vara din mamma är det absolut bästa som finns. Så glad att just du kom till mig. Du gör mig stolt varje dag, och jag blir glad av att se dig växa och lära dig nya saker hela tiden. När du skrattar är det mest betydelsefulla, när du är lycklig är jag det. Du är min lilla prinsessa och för dig gör jag vad som helst! Flera gånger om!

Idag skulle Alicia på 6-månaders kontroll och jag åkte dit vid 13:00 men ingen var där, måste tagit fel på tiden..åh men hoppas på en ny tid nästa vecka, ville ju så gärna idag.

Det bra med att jag väntade länge dör va art jag fick syn på en korg högt upp på en hylla med glömda saker från BVC. & i korgen ser jag Alicias katt snuttefilt. Blev överlycklig! Hon har haft den sen hon föddes och så tappade vi den igår. Vilken tur att vi tappat den där och att vi fick tillbaka den!!

På sin halvårsdag fick Alicia två små presenter, en badanka och en hammare som låter när man pangar.

Nu har precis Alicias faster gått en promenad med henne i vagnen så hon somnat och innan det åt hon!
Inte lite heller..två portioner köttfärssås och spagetti, sen päron&persika puré till efterrätt och hon verkade ändå inte mätt så värmde en flaska efteråt och den tröck hon i sig också! :o
Vad har hänt, hon brukar knappt äta upp en portion när hon äter mat, detta gillade hon tror jag ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu