Kylskåpskap

Igår när vi var på affären vid oss och handlade middagsmat såg vi en annons om att någon sålde ett jättefint och praktiskt kylskåp och vi ringde direkt. Dom ville endast ha 400 kr för det! Så vi la ut vårat på blocket på kvällen. När jag vaknade ringde person efter person och ville ha det. Vi fick vårat sålt för 400 och köpte det nya för 400. Riktigt kap om jag får säga det själv eller vad tycker ni?
 
Gamla kylen


Nya kylen

Imorgon ska vi måla om köket och sen ta tag i all inredning, golv, köksluckor, bänk&väggskåp, handtag, bänkskiva, diskho, blandare och allt som ska bytas ut och köpas nytt! Låter inte kul för plånboken det här inte, kök är inte billigt!

Resten av dagen har Alicia och jag bara vart hemma och lekt och ätit känns det som, vi gick till stora lekparken vid vattnet och Alicia fick gunga för första gången i en bebisgunga och det tyckte hon var så roligt.
 
Victors syster följde med honom hem efter jobbet och så åt vi thaimat tillsammans och nu är Victor & Eldin och köper choklad och Cola till oss på ica stop. Gottigotti, känner att vi äter på tok för mycket sött just nu
...Måste sluta.
 











Min sötaste finaste underbaraste lilla plutt! Vad du är vacker


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu