Onsdag

Dagen har sett ut som så att jag och Alicia tog oss till öppna förskolan och sjöng och busade som hon tycker om jättemycket! Vi gjorde även hennes fotavtryck på en vit body och hennes och mina handavtryck på papper, blev jättefint ska dit nästa vecka och hämta dom. Sen blev det middag hemma hos Jocke och Camilla, jättegott och sen hem igen och nu har vi besök här hemma och ska dricka te och äta lite gott. 
Det var dagen väldigt snabbt! När vi kom innanför dörren möttes vi av ett paket till Alicia och i paketet fanns smakportioner av gröt och välling. Alicia blir 6 månader på fredag så hon fick faktiskt provsmaka välling innan hon gick till sängs ikväll och hon gillade det dirrekt.
 
Imorgon bitti ska jag upp tidigt och tvätta, sen till bvc för mammagrupp och på fredag ska vi dit igen på 6 månaderskontroll och se om Alicia blir godkänt;)  haha nej.. dom ska bara kolla vad hon kan och om hon följer sin vikt och längd kurva osv, och vad alla säger och jag tycker så är hon väldigt duktig med allting och tidig och följer sin utvecklingskurva väldigt bra. Lär sig nya saker varenda dag
 
Idag ställde hon sig nästan helt i krypställning några sekunder, hon har under en tid försökt och sparkat med benen och försökt ställa sig på alla fyra men inte riktigt kunnat. Snart kanske hon kryper, hon kan åla sig bakåt och flytta sig sidledes men inte frammåt än.
 
Nu ska jag vara social och gå och sätta på te vatten! Sen sova, ser verkligen inte fram emot tvättiden imorgon som börjar 07.00 Fyyy...
 
Öppna förskolan
.







Alicia fick en fin tuppkam


Gofisar


Paketet vi fick hem med smakportioner! Tack så mycket Nestlé


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu