Söndag

Vecken som Victor vart ledig har gått ruskigt fort! och inga blogginlägg alls såg jag nu, men så blir det ibland..Eller hela tiden. Jaja vi har inte gjort något speciellt utan bara njutit utav att ha varandra hemma. Jag och Alicia drog med Victor till öppna förskolan och sjöng och hade det roligt, vi var i stan och köpte en ny skötväska och fikade och strosa runt i gamla stan. Föresten så har vi faktiskt hunnit måla om hallen också, vart på IKEA och haft besök utav både Eldin och Sofie och av Henrik och Madde. Jag har sökt nytt jobb till Victor. Samt en 20.års middag igår och middag hemma hos mina föräldrar. Gröna lund hela dagen idag! En hel del när jag tänker efter, men ändå inge stress och bara varit. 
 
Imorgon bitti åker jag tidigt till Milla för att vi ska ta oss vidare till Värmdö för att hon ska köpa bromsklossar till bilen?hm.. Sen får vi se hur vi tillbringar resten utav dagen, Min bror o hans fru och Alicias kusiner kommer hem inatt efter en vecka i grekland så jag kan tänka mig att jag ska träffa dom imorgon också.
 
 
lilla toker på bussen i STAN
 
Höstnytt till min prinsessa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu