Täby centrum

Idag vaknade jag utav att jag hörde små barnröster inne i rummet. Jag skulle vara barnvakt åt Nathalie och Ryan men hade inte vaknat när min storebror ringt så dom hade kommit in.
När jag vaknat till, dukade jag fram frukost åt alla tre barnen och så åt vi. Sen väckte vi Victor och klädde på oss för att ta bussen till Täby centrum. Nathalie och Ryan tyckte det var jätte jätteroligt att åka buss och dom var så snälla och Alicia också så resan gick bra. I Täby centrum fikade vi och lekte på alla möjliga olika lekhörnor som fanns i centrumet. Vi träffade också polisen som stod och informerade i mitten. Nathalie, Ryan och Alicia fick göra fingeravtryck och det var spännande! Efter ett par timmar tog vi bussen hem igen och jag lämnade dom hos min bror som kommit hem.

Vi satte igång och gjorde mat och städade lägenheten, sen in i bilen och styrde mot Rotebro för fotbollsmatch. Victors lag förlorade med 3-1 så det var Inge kul, och det blev kallt som tusan att sitta där! Jag packade in Alicia rejält med både mössa,tjocktröja, fleece, och jacka! Så inte hon skulle frysa iallafall;)

Nu sitter vi här i soffan jag Victor och Henric, med 1,3 kilos godis och cola och filmer..behöver jag ens säga att det här ska bli väldigt gott och mysigt! Perfekt avslut på en trevlig lördag.

Vill önska er alla en fortsatt härlig lördag! Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu