Värmdö

Har storstädat hela lägenheten från topp till tå och skurat och gjort fint i badrummet, pjuuh det var jobbigt! Nu väntas film och mys med älskling och två kompisar innan vi går till sängs.
Imorgon kommer en kille hit med köksprover och ska räkna ut hur mycket det kommer att kosta att renovera hela vårat kök.
 
Tidigare idag åkte jag och Milla till värmdö, våra bebisar skötte sit exemplariskt. Alicia vill helst inte sitta i vagnen utan hon vill va med uppe på både bussar och tåg och ja helst hela tiden. Men det gör inget, mitt lilla charmtroll är så nöjd då och sitter och skrattar och jollrar mot alla människor och alla blir så glada och pratar tillbaka med henne och det älskar hon! Nöjd och glad bebis, nöjd och glad mamma! Hon är överdrivet social och pratglad min lilla bebis! (alla tycker det, o det är ju bra) Inte har hon fått det från sin pappa iaf, som är otroligt blyg och säger inget alls om han inte måste.. Kanske inte så mycket utsida från mig, men definitift mamma upp i dagen på insidan eller vad säger ni?

Jag köpta lite kläder till Alicia i värmdö också, kan inte låta bli..Shoppahollic som jag är, Victor kommer låsa in mig snart. Jag kan inte gå utanför dörran utan att köpa något, om det så är kläder, saker till hemmet eller bara något litet. Men det gör mig lycklig så då är det okej, o vad gör det om hundra år?!
 
Nu ska jag vara social
 
Tänk att jag varit såhär stor, eller haft sån här stoooor mage! Kan man inte tro, nu väger jag som innan graviditeten, kanske till ochmed mindre.
Saknar min bebigmage lite faktiskt, och sparkarna och spänningen. Min lilla plutt blir 6 månader på fredag! Förstår ni hur fort det har gått, känns nästan som igår hon föddes, men ändå som om vi alltid har haft hennes hos oss

Postat av: Anonym

Måste bara säga att din dotter är fantastiskt söt! :) Kram

Svar: Tack vad snäll du är! kram :)
victorianathaliee.blogg.se

2012-09-04 @ 08:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu